onsdag 7 januari 2009

6 dagar

lite små sliten är jag just för tillfället, inte jätte ovanligt kanske... men jag har jobbat i natt och är hemma med pojkarna för dom har studiedag. Igentligen skulle Christian också vara hemma, men han chef ringde i morse och frågade om han kunde komma in... * suck *

jag är fortfarande grymt duktig, har inte rökt på 6 dagar, det är svin bra... sen är jag duktig med det andra oxå... godis och fett alltså, men det är inte riktigt lika viktigt ! Har även kommit igång med träningen ordetligt nu, bättre sent än aldrig. Känner mig så grym och stolt över mig själv... självklart har jag ett mål med träningen, förrutom att jag ska komma i min bikini till sommaren, men det väntar jag lite med att säga, så jag inte får för höga krav på mig... ;)

Puss puss

1 kommentar:

Anonym sa...

hejhej.
tack för kommentaren på min blogg:-)
jag ska hälsa dem alla från er:-)
hoppas ni får en mysig helg.kram petra