lördag 3 januari 2009

Rökning förbjuden !!

wieeee va jag är grym.... !!
jag har inte rökt på över 1 DYGN okej det kanske inte låter så mkt men det är grymt bra om man heter Annelie... just nu är det sjukt jobbigt, men det kommer gå över.... det vet jag...

Det är liiite små jobbigt att jag inte kan trösta mig själv med en chokladbit eller ett glas Cola, dessutom har vi både Cola och choklad hemma... mumma, men NEJ TACK !! Jag ska allt visa Jenny penny att jag fixar detta =) Jag lär ju vara en av dem första kvinnorna i världen som slutar med cigg OCH socker/fett på samma gång... fatta vad förbannat stolt jag kommer vara den 1 FEB 2009 !!! WIEEEEEEE

Jag har kommit in på Natur B, det är konstigt nog ett ämne jag aldrig tidigare har läst, tro det eller ej :) Matte B fick jag av någon konstig anledning inte läsa... :) kanske för att jag redan har fått mina 115 chanser... ha ha men det ska bli kul att börja plugga lite smått... dessutom är jag fantastiskt duktig på natur... så detta sk bli spännande, jag kommer säkert vara bäst i klassen... om mina nikotinmonster är ur kroppen vill säga...

Inga kommentarer: