måndag 1 september 2008

en flaska rosè en tisdagkväll !!

åhhh min helg har varit katastrof, i fredags tyckte jag att gabriel var lite väl förkyld för att gå till dagis så pojkarna fick stanna hemma, Christian var ute med jobbet och jag jobbade natt, så min ÄLSKADE snälla syster var här med barnen *tack* ! Natten mellan fredag och lördag var väldigt lågdragen och vi sov typ ingeting. På lördag var såklart min kära man lite bakis, men jag sparkade faktsikt upp honom... jag hade ju trots allt jobbat, då har ju jag första tjing på sängen :)

Lördagen gick väldigt fort och jag var super trött hela dagen, inte speciellt lätt att sova med 2 busar i samma lägenhet...

Sen var det dags att jobba igen och denna natten fick vi lite mer sömn än förra, men man sover ju inte direkt djupt... man är på spänn hela tiden. Sen söndag morgon skulle Christian på paintball och åkte hemifrån vid 9 tiden... jag var hemma typ 08.45 !!! Ingen tid att sova direkt. gabriel var jätte tjurig hela dagen och jag var såååå trött !! vid 15.00 tiden fick vi besök av mormor och Bosse iof väldigt trevligt, men jag var ju tvungen att städa... på riktigt ! Min mormor ser A L L T ! ! !
Christian kom hem vid 19.00 tiden och då var Allt mitt tålamod slut (stackars barn) ;) jag var helt galen ville bara slå någon... grrr !!
Jag la Gabbe men han ville inte sova, bara skrek hela tiden... efter säkert 1 timma med skrik och grin somnade han, Jacob var det värre med han är i den trevliga tykna åldern, han skriker och slår i dörrar.... AHHHHHHH !!! Han fick tillslut sova brevid mig, jag orkade bara inte bråka i går, phuuu. Jacob kunde inte ligga still i sängen och rullade fram och tillbaka hela tiden, så jag gick och la mig på soffan, vem tror ni kommer gåendes en kvart senare om inte Jacob !!! Då skulle han oxå sova på soffan, när han hade somnat så gick jag in i sängen och la mig igen och 5 min senare kommer Jacob såklart oxå in.... mycket sömn i natt med andra ord *SUCK*

som tur är har jag världens bästa jobb så jag sov nästan hela dagen idag... :) och fick betalt för det... :) gött....

och det jag ville komma till var att på vägen hem så gick jag in på bodyshop och köpte duschcream och kroppsgel som skulle vara uppiggande, känndes lite lyxigt faktiskt, ska testa produkterna snart....
sen köpte jag även en flaska rosè :=) men den var jag faktiskt värd =)

// Flodhästen

Inga kommentarer: