torsdag 4 september 2008

Åhhh idag är jag betydligt piggare än igår, på något konstigt sätt hade jag svårt att somna när jag väl gick och la mig... lite övertrött... det blev 33 timmar vaken tid, tror det är rekord för mig faktiskt. jag älskar ju att sova.... ;)


Jacob är hemma och är sjuk idag, han har feber och fruktansvärd hosta, stackarn...

Snart får vi kanske reda på om det blir tillökning i familjen, det är min mosters lilla maine coon dam Sara som har blivit parad... Nu väntar vi med spänning på några tecken, tydligen skulle man se på bröstenvårtorna (kanske inte heter så på katter) iaf så blir dom tydligt rödare i vecka 3 ungefär... sååå spännande...

: Sara, hmm tror hon är ganska liten här, men kan ha fel.




Nu måste jag faktiskt börja städa här hemma, gabriel har hällt ut vitlökskrydda över HELA lägenheten.... luktar mumma !!



sen har jag lovat att baka en kladdkaka åt min lilla sjukling...






puss & Kram

Inga kommentarer: