tisdag 11 november 2008

sushi

Sådär ja, nu har jag och grabbarna varit ute på en lång härlig promenad, i ösregn. Inte jätte uppskattat av den lilla killen som blev ganska trött efter ett tag, så det slutade med att jag fick gå med honom på axlarna.

Vi passade på att köpa lite sushi på vägen, vi har aldrig ätit det tidigare, men eftersom det ska vara så gott och nyttigt tänkte jag att vi skulle testa och om vi skulle tycka om det är det ju bättre att äta som snabbmat än en burgare. Ähh nej, vi tyckte inte om det... fattar igentligen inte vad det är med sushi som är såååå speciellt, smakade ju ingenting igentligen... men konsistensen fick mig att må illa, så inget mer sånt för oss...

3 kommentarer:

Anonym sa...

sushi som är så gott ! synd att jag ej äter animaliska produkter längre :(
ja , jajg älskar min blogg och du får se tilla att uppdatera din lite oftare ! massa puss !

flodhästen sa...

nä gud det var inte min grej riktigt ;) men det stället vi lunchade på hade ju toppen god veggomat. BTW där jag köpte min sushi hade dom vegetariskt alternativ, det var med avokado tror jag ;)

Anonym sa...

annelie ! hela portobello road i nothing hill är ett himelrike , du kommer go crazy ! du kan gå där hela dagar och det är fortfarande lika fantastiskt . sen så måste du åka till camden , det är grymt ! hoppas det blir bra . jag vill också åka till london . puss