tisdag 11 november 2008

tjockis

herregud vad jag är dålig på att uppdatera i den här stackars bloggen ;) iof händer det inte så jätte mycket spännande i mitt kära liv eller... jag tänkte V E R K L I G E N ta tag i det där med vikten nu alltså, det är ju så tragiskt att jag går upp ca 2 - 4 kilo i månaden HELA tiden och det kan ju sluta riktigt riktigt illa om jag inte börjar göra något åt saken, har funderat på att vara med i du blir vad du äter... men nä jag tror inte det :) fy vad förnedrande... ;)
men jag måste ändå säga att det är riktigt svårt att motivera sig, det är ju sååå jobbigt att ta på sig gymmiskorna och gå ut å springa och det är ju såååå gott med mat...
Men sanningen är den att när man väl har gjort ett träningspass, så känner man sig så nöjd och pigg och det är ju mycket härligare än att sitta hemma och käka massa fet mat och godis !!!

Var iaf ute och powerwalkade i söndags och igår...! men det kommer såklart krävas en hel del till för att gå ner alla dessa kilon.... men det är en bra början iaf.

hejja på mig !!!!

2 kommentarer:

Jejo sa...

du kan ha en vit månad med mig i januari?! inget godis och andra onyttigheter.

flodhästen sa...

ahh låter som en bra idè... betyder det att jag inte får röka då eller :( och inget vin heller....