fredag 28 november 2008

vit månad

Ja jag har utmanats till vit månad i januari. vet inte riktigt vad det innebär förrrutom att jag inte får röka... får väl be Jenny om en regelbok :) men det kommer jag iaf klara galant det vet jag ;)

Imorgon ska jag och tjejerna ha en härlig spakväll uppe i klubben, sen blir det en sväng till stan. Ska träffa lilla rebecca och ta en öl med henne också. Ska bli mysigt, det var ett längesen vi sågs nu (eller hur becca). men först ska jag jobba...

... känner att jobbet är lite (underdrift) ostimulerande, det är lite tråkigt, jag trivs bra och så men tempot är väl inte vad jag är van vid. Tror att jag ska passa på att läsa in några kurser... antingen matteb (för 3:e ggn) =( och Natur B eller så satsar jag på att läsa in körkortsteorin... Några förslag ?? Vad är smartast ? för nu är det väl så att man måste ta teori och köra upp samma vecka eller nåt ??

Inga kommentarer: