onsdag 23 juli 2008

3 år

Idag har jag och min kära make varit gifta i tre år. Känns ju helt otroligt, tiden går jävligt fort ! Nåt firande av denna stora dag blir det inte heller då jag jobbar mellan 07.30 och 21.30.... typiskt. men men vi får väl hitta på nåt myspys en annan dag ;)

ja vi var ju på bröllop i lördags och klänningen satt där den skulle, axelbanden gick av men den satt på plats iaf. Kände mig som en stoppad korv om jag ska vara ärlig och någon mat fanns det knappt plats med, nästa gång ska jag välja en klänning som formar sig lite bättre ;)

Idag köpte jag ett äpple istället för en chokladbit :) Bra va ?

Nä slut snackat //

3 kommentarer:

Jejo sa...

Grattis på 3-års dagen! Vart tar tiden vägen? Allt går så fort.

Jejo sa...

Grattis på 3-års dagen lilla flodhästen! Du är la för go!

flodhästen sa...

ja verkligen... känns som det var igår jag stog i kyrkan och var super nervös :)