måndag 14 juli 2008

I`m back

Nu var det ett tagsen jag skrev, man skulle ju kunna tro att det beror på alla timmar jag har spenderat på gymmet men så är tyvärr inte fallet.
På lördag ska vi på bröllop och klänningen införskaffades redan i vintras, planen var ju att jag skulle vara smal och fit tillsdess men som det verkar just nu får jag köpa en ny klänning :( eller så skippar jag att äta under veckan... hmm ja jag får ta en funderare på det. Ja som ni förstår så har jag inte lyckads med mitt uppdrag att komma i bikinin nu i sommar.... men det är lugnt, det är ju rätt kallt ändå... men NÄSTA år, då jävlar ska den där bikinin på !! eller igentligen redan till hösten då vi ska åka till turkiet en sväng.

Just nu är jag sjuk och ensam med pojkarna så det blev såklart pizza till middag, men jag kan ärligt säga att jag är trött på pizza nu... :) eller...
När jag var på apoteket senast såg jag att dom hade en såndär våg man kunde mäta fett osv, funderar starkt på att väga mig på den, men vågar man ? Jag lär ju få en chock... typ 80 % av min kropp består av fett, reste socker... och lite tjära !!

Nu har jag fått jobb och bytt jobb och hållt på, men nu känns det iaf som att jag gör något jag tycker om. Jag jobbar som personlig assistent. Jätte konstigt på nåt sätt då jag aldrig har kunnat tänka mig att jobba inom vården, men detta är helt klart det roligaste jag har gjort i hela mitt liv. Självklart beror det på vem man får att jobba för, antar att jag har haft tur som har fått jobb hos en toppen tjej. Nu är jag ledig ett par dagar och sen är jag ledig en vecka, skönt med lite semester... !!

Nä nu ska jag städa lite innan mannen kommer hem från Polen.

// flodhästen

Inga kommentarer: