onsdag 16 juli 2008

Skolor

Hej kära vänner !

Dagens frukost bestod av 2 knäckemackor med räkost på, en kopp te, ett glas berocka och en cigg. Vad tycker ni om det ? bättre än pizza iallafall, men kanske inte så näringsrikt... =)

Idag fyller min lilla stora kille 5 år, helt otroligt, tiden bara flyger fram... han är så stor, men samtidigt så liten. Nästa år ska han börja skolan och jag känner verkligen ångesten komma krypandes, det finns INGA bra skolor i våran stadsdel. Vi har sökt in till en friskola i stan ,Cederholms men det är ju inte säkert att vi kommer in där. Till hösten ska vi även söka till Samskolan men känner att vi måste söka till iaf en till skola så chansen blir större att vi kommer in på någon utav dom, funderar även montesori i vasa... någon som har några erfarenheter av dessa skolor kanske, eller andra bra skolor i göteborg ??

Jacob ska få en kanin i present, jag har den hos mig nu, på jobbet, den är söt. Jacob kommer bli super glad :) Jag hoppas bara att kaninen kommer tycka om att bo hos oss. Jag har aldrig haft en kanin förrut så det känns lite pirrigt, man vill ju att den ska trivas.

Inga kommentarer: