måndag 31 mars 2008

danmarks resa

Japp, jag och Jacob åkte till Danmark i fredags, badade på fredrikshamnsbadet och bodde på det hotellet oxå !! Jätte mysigt... och jag vågade visa mig i bikinin, eller ja, jag fick gå och köpa mig ett par störra brallor... ha ha men men jag gick runt där med alla andra småtjocka, randiga mammor så det var helt okej !! Sen på kvällen solade jag lite solarium och brände mig rejält, så numera kallas jag grisen här hemma =)

Idag har jag haft en STÄDDAG, det är inte klart på långa vägar, vilket betyder att jag har en städdag även i morgon... pust och stön !!

Jag har fått ett jobb nu, i Kristiansand, Norge... jag börjar på måndag !! Känns konstigt eftersom jag kommer flytta från barnen ett tag !! Hoppas på att kunna lägga upp ett bra scheema, det är ju inte sååå långt dit igentligen, frågan är ju bara om man måste åka till Oslo först, eller om man kan ta någon typ av båt över... som INTE kostar 2000 / resa !! Ja jag får se hur det känns, väntar ju fortfarande svar från det andra jobbet... ;)

På lördag åker jag på SPA med mamma, systrarna, kusinen, mostrarna och mormor... Mormor fick det av oss i 60 års present... ska bli såå skönt och mysigt med bara vi tjejer.. inga gubbar/män/pojkar så långt ögat kan nå =) hoppas vi iaf... hi hi !!

ja som ni märker skriver jag inget om maten/träningen idag... Varför undrar ni kanske.. jag har varken gjort bu eller bä denna veckan... jag har vart i danmark med allt vad det innebär =) öl och choklad bla... hi hi
Nästa vecka när vi åker på spa ska jag träna som en idiot iallafall, eller va tror ni ??

// Kram Annelie

Inga kommentarer: