onsdag 26 mars 2008

jobbintervju

Japp, snart ska jag fixa iordning mig för jobbintervju. Det är ett monteringsjobb, jag är faktiskt jätte nervös. Det var längesen jag var nervös innan intervju, men det börjar kännas i plånboken nu, så det är väl därför. Man får lite mer press på sig när man måste ha ett jobb. Jag ska vara där klockan 11.00 så ni kan väl hålla tummarna för mig då :)

Igår var det våffeldagen, våfflor är det absolut godaste jag vet... så det blev faktiskt några stycket. MEN idag har jag startat dagen på rätt sätt, tror jag ! hårt bröd med skinka, apelsinjuice och lite järntillskott... okej kanske ingen dunder frukost, men det är frukost iaf. Ingen pizza... bara det är ju plus poäng =)

Tillbaka till jobbdelen då, i morgon ska jag oxå på intervju. Som personlig assistent, jag har aldrig jobbat med nåt sånt innan och jag är riktigt nervös för det. jag vet inte riktigt vad man ska göra och säga... läskigt !
Sen har jag sökt ett jobb som jag verkligen vill ha men det är fortfarande en hemlis, eftersom jag inte vet om dem är intresserade än.
Nä men nu är det väl dags att duscha kanske...

ha en bra onsdag förmiddag, lär ju höra av mig senare i dag !!

// Flodhästen

Inga kommentarer: