tisdag 28 april 2009

kampsports instruktör ???

det känns så fel för kroppen att sova några timmar på dagen bara, man blir så trött fast på ett konstigt sätt.

Till middag idag blev det pannbiffar med lite fetaost till och stekta grönsaker, jag skulle kunna leva på stekta grönskaker... gott =) Ungarna åt köttbullar med mos och stackars Christian fick sin pulverdrink. Han är inte jätte nöjd kan jag säga, tålamodet tryter.

Nu ska jag äta igen och funderar på att göra en protiendrink, undra om jag kan göra en nu och ta lite ikväll och spara lite till i morgon. Tänkte vara på träningen vid 9.00 i morgon oxå, det är så skönt att börja dagen med träning. För sen är det ju brottnig på kvällen. En av instruktörena hade fått en förfrågan att lära sig en ny kampsport för att sen bli instruktör i även det och hon tyckte att jag skulle hänga på. Jag har ju lite erfarenhet och vi blir ju upplärda innan vi börja lära ut, men frågan är om jag orrkar med det rent fysiskt ? Tänkte iaf åka dit och kolla lite i morgon, så får jag se hur det blir. Spännande hur man träffar på människor sådär å så får man nya projekt för sig =)

Funderar även på jobbet, vet inte riktigt hur jag ska göra till hösten. Känner att jag skulle vilja gå ner lite i tid och ha ett till halvtidsjobb, men har inte funderat mer än så. Vet inte riktigt vad jag ska göra isådanafall... det är väl inte så lätt att få nytt jobb i dagens göteborg. Dessutom trivs jag bra, men det känns rätt understimulerande... ja ja det får jag fundera lite på som sagt.

ha en bra kväll...

Inga kommentarer: