onsdag 29 april 2009

Proteinpulver

godmorgon !


Jag har startat dagen med äggröra på 3 ägg och 2 msk mjölk, la några skivor paprika på oxå, så det blir lite matigare.


Nu tänkte jag gå ochh träna, eller vid 9 tiden då när det öppnar. Fast jag vet inte om jag hinner det, klockan 10 ska pojkarna uppträda i flunsåsparken med dagis och det vill jag gärna se. Hmm ja jo det borde jag nog hinna med.


Igår beställde jag proteinpulver från http://shop1.mmsports.se/home.php
man behöver det om man som jag har svårt att få i sig protein på naturlig väg iom Gi. Får se hur det smakar, läst på lite bloggar och forum att den ska vara god iaf.



1 kommentar:

Unknown sa...

Vad tyckte du om proteinet? Om du inte gillar det kan jag varmt rekommendera ett kvalitets proteinpulver fr[n nordica fitness. Gott, billigt och bra kvalitet!