fredag 24 april 2009

mycket att göra idag

Åhh va jag har mycket att fixa med idag. Vet inte riktigt hur jag ska kunna handla mat till i morgon. Har barnen själv hela dagen och kvällen idag då Christian ska förbereda för tävlingen som är i helgen. Och i morgon är det ju tävling från klockan 06.30 så då hinner jag ju inte heller... om jag ändå hade haft det där jävla kortet, då hade det inte vart så svårt, men nu. Gå hem från affären med två ungar och en massa kassar... så roligt ska vi inte ha.

Och självklart har jag glömt att avboka träningen som är idag, det måste jag faktiskt göra nu ! Annars blir dem nog inte så glada på mig... phuu.

Sen ska jag bara diska och städa med...

Satt uppe till 23.30 i går kväll, det är ovanligt sent för att vara mig, om jag inte jobbar natt då. Dom släppte Matthew Williamsons kollektion på online shoppen klockan 23.59och jag var rätt så shopping sugen, det fanns faktiskt en del fint. Men jag pallade inte med till slut, var jätte trött och fick ont i huvudet av att sitta vid datorn, så jag missade faktiskt det jag hade kollat ut... men men jag sparade några tusenlappar iaf.

Inga kommentarer: