onsdag 29 april 2009

STOLT !

oj oj oj va duktig och stolt jag känner mig, dagen har gått som planerat.
Åt räksallad till lunch, inte den godaste tyvärr, betalade dock 100 spänn för den =( så jag åt upp varenda smula. Jag gick och kollade på pojkarna när dem uppträdde, sen gick jag och tränade. Kändes jätte skönt. Sen åkte jag till stan och shoppade lite med Mitzi, fick med mig tre snygga tröjor och ett startkit från dermalogica... ska bli kul att pröva deras produkter faktiskt, ska ju vara så himlans bra.

Sen åkte jag heem och åt lite yoghurt med hallon och nötter, blev inte riktigt mätt på det så jag tog en halv avokado oxå. Sen åkte vi till brottningen och tränade stenhårt, efter det powerwalkade jag hem =) Nu har jag ätit stekta champinjoner, tpmat, stekt ägg och biffen från igår...

Jag är verkligen helt slut nu och ska bara duscha och sen blir det sängen.

GOD NATT !!!

Inga kommentarer: