måndag 20 april 2009

mår lite skakis

Jesus vilken helg jag/vi har haft, i fredags var vi på inspelning av jag vet va du gjorde förra lördan. Programmet visas den 2 maj och det var Martin Lidberg som var "offret", våran klubb hade fått en gäng biljetter till inspelning för dom ville ha brottare i publiken. Det var ganska segt måste jag säga, fick sitta på en pinnpall i tre timmar så nåt gapskratt var det inte på mina läppar direkt...

På lördagen var det först arbete som gällde för min del och Christian var iväg på tävling... Sen var det 30 årsfest, min Kusin Mats som börjar bli gammal ;) Vid 01.00 tiden var det tydligen dags för bartömmning hemma hos oss och en efterfest brakade loss på oerhört låg (men rolig) nivå =) klockan 05.30 var jag i säng, men festen forsatte efter det.

På söndagen var det tårta och saftkalas hemma hos Mitzan som fyllde 23...

Full rulle hela helgen och magen känner sig sådär idag måste jag säga... i maj blir det vit månad för mig igen, framför allt på alkohol fronten, har vart fest varje helg nu dem senaste månadern... aja baja, fru tvåbarns mamma...

Inga kommentarer: