tisdag 5 maj 2009

frukost ??

Oj vilket dygn.... tycker inte alls om det här med att jobba natt, blir ju helt koko...

Jättesvårt är det med maten oxå. Åt turkiskyoghurt med färska blåbär och nötter till frukost, fy fasiken va äckligt. Turkiskyoghurt är ju jätte fett.. mådde illa, men käkade upp det mesta ändå. Måste ju få i mig på morgonen. Nu vet jag inte vad jag ska välja på morgonen, inte keso eller yoghurt. Helst inte ägg heller och framför allt ingen stekt mat. Kanske ska jag testa att göra sallad, men vad ska jag ha till, blir ju inte mätt på sallad.

Idag testade jag pulvret med mjölk i, tog 1.5 dl mjölk istället för 2 och det blev som chokladpudding, okej inte riktigt, men nästan ;)

Åt god lax till middag med jätte god sås och stekt lök...
Sen var jag å tränade... sååååå skönt !!!!!

Inga kommentarer: