fredag 1 maj 2009

grinade på Ikea =)

vilken dundertabbe jag gjorde förrut då, var på ikea och shoppade. Både barnen och Christian var hungeriga så vi bestämde oss för att äta lite där. jag funderade ett tag på vad som skulle passa mig bäst. Först tänkte jag ta kotlett utan pommes, men sen tänkte jag att såsen nog inte var så nyttig heller så jag bestämde mig för laxpytt, det känns ju nyttigt och bra. När jag ätit upp allt tyckte jag att jag blev mätt för första gången på länge och funderade på vad det var i pytten igentligen..... POTATIS såklart... hur dum får man vara !!!! Christian började skratta lite åt mig och jag började tjuta... ja din läste rätt, jag börja grina på ikearestaurangen för att jag hade fått i mig lite potatis. Framför allt var det nog för att jag inte fick "bestämma" själv, jag kände mig så lurad på nåt sätt... Men men det är bara att ta nya tag i morgon igen, träning klockan 9.00 och då jävlans ska både potatisen och sillen bort ;)

Nu kollar jag och barnen på humorgalan, Christian bygger ihop våningsängen som vi köpte idag. Jacob tycker det är förlite lekutrymme i rummet, så vi köpte en våningsäng. Ett tips är att inte låta sin bantande man/fru bygga ihop saker från ikea... oj oj oj säger jag bara =)

ha en härlig kväll !

Inga kommentarer: