fredag 8 maj 2009

skit skit skit

ÅHHHHH va jobbigt allt blev nu då !!!!!! Köassistenten ringde upp mig precis och bekräftade att Jacob tillhör "skit" skolan och det är där han får gå. Jag sa till henne att det inte är ett alternativ för hos och då kunde hon tyvärr inte hjälpa oss =(

Ringde tillbaka till skolan igen och bad att sätta Jacob i kö, men dem har inget kösystem sa hon... Då blev jag lite sur och frågade hur det skulle bli om vi flyttade två gator ner i området, eftersom vi bor precis vid gränsen, å jo då skulle dem vara tvugna att ta in honom. Så jag tvingade henne att skriva in honom i kön iaf. En egen lite kö. (sitter säkert en liten post it lapp i en pärm nu) Hon sa att jag inte skulle hoppas på nåt, men ändå. Under dagen ska jag leta upp den idioten som har bestämmt gränserna för vilken skola man tillhör och se till att det ändras... Fattar inte hur ungarna i vårat område kan tillhöra en skola som ligger 3.5 kilometer bort med en hårt trafikerad väg på vägen istället för en skola som ligger 1 kilometer bort, med en skogsdunge som ända hinder !!!!!

ÅHHHHHHHHHHHH

Inga kommentarer: