fredag 1 maj 2009

ingen träning :(

Attans va arg jag vart igår när jag insåg att det inte var någon Thaiboxningsträning. Tycker dem kan skicka ut ett litet meddelande om det faktiskt, jag och Mitzi stog där som två fån bland alla festfina människor som precis hade kollat på alla chalmerister. Det var väldig blandad ålder på åskådarna, allt mellan 5 och 85 typ ;) kul med så mycket folk. Synd bara att det blir sån fylla bland alla yngre.

Ja eftersom jag och Mitzan missade en träning igår och hennes buss inte skulle komma förens 1 timma eller nåt så tog vi en timmes promenad i stan och sen när jag kom hem tog jag 20 minuter till ungefär. Kändes lite surt, men det är alltid skönt att gå. kanske var det vad min kropp behövde oxå. Känner mig bättre idag, förutom att jag är döhungerig ;) Ska äta 2 ägg och sill nu. Vet inte igentigen om sill har sånt bra GI värde, ska nog kolla det. Idag blir det nog ingen träning heller för gymmet är stängt, men i morn blir det =)

uppd: Sillen var visst inte så bra, innehåller en del kolhydrater och socker såklart. Borde jag kanske tänkt på, att det är socker i inläggningen =( ja ja, jag äter det ändå, frukost måste jag ha och det rcker knappast med 2 ägg !!!!

Inga kommentarer: