fredag 8 maj 2009

ingen skola till Jacob

träningsvärk i magen idag, förstår inte riktigt varför. Måste vara från onsadagens träningspass. Idag är det nya tag med maten igen, men ska börja äta grovt bröd till frukost. Måste få i mig ordentligt på morgonen, annars blir det som igår.

Håller på och jagar köassistenten i våran stadsdel, pratade med henne igår för att se om Jacob kunde på en plats på en skola i komunen istället. Hon sa att att det skulle gå bra och att jag bara skulle ringa till rektorn på skolan, vilket jag gjorde och hon sa nej !!!! ÅNGEST....
Vi tillhör inte hennes skola sa hon, dessutom var det fullt =( Skolan hon hänvisade oss till kommer jag A L D R I G i hela mitt liv låta Jacob gå på, så nu är det bara att kämpa på här. Igår på dagisfesten pratade jag med en mamma som är lärare på skolan jag ringde till och enligt henne finns det minst 9 tomma platser !? väldigt konstigt....
Hoppas köassistentkvinnan ringer upp mig snart...

Inga kommentarer: