måndag 4 maj 2009

pulvret har kommit =)

oj vilken lång dag jag har haft idag, var i väg till Jacobs nya skola idag och hälsade på. Kändes inte alls bra =( men det kommer nog gå över, hoppas jag. Tyckte lektionen kändes väldigt oorganiserad och förstod inte riktigt lärarens upplägg, men men vi ska ju dit fler gånger innan han börjar och förhoppningsvis känns det bättre nästa gång. Jacob trivdes iallafall och det är väl det viktigaste ? (och att dem lär sig nåt då )

Sen har vi vart och handlat tapetet till vardagsrummet idag oxå, kul att få lite ordning...

idag har jag inte hunnit med någon träning alls, tråkigt. Fortsätter dock äta bra vilket jag är glad och lite förvånad över. Varken pizza eller godis har fått mig i fällan ;) 1 vecka idag... super stolt...

Fick mitt pulver udag oxå, det var inte jätte smaskigt kan jag säga, men det är nog okej med mjölk (blandade med vatten) ska ta lite sånt i morgon bitti efter träningen.

Nu ska jag fixa iordning mig för en natt utan sömn ;)

Inga kommentarer: