onsdag 4 februari 2009

asos.com ???

försöker fixa lite fint här i bloggen, börjar bra eller hur :)


Fick inget paket med posten idag heller och nu börjar jag bli tjurig, brukar ta max 1 vecka att få paket från Asos, så nu misstänker jag som sagt att nåt har gått fel på vägen. Är inte så jätte duktig på engelska, men så här stog det i ett mail jag fick den 26/1 :

Dear Annelie,We are pleased to inform you that your order has now been dispatched.This completes your order.Thank you for shopping at ASOS.com

och det är just ordet dispatched som jag inte riktigt hajar ;) kanske alltid får ett sånt mail när man har beställt därifrån, kommer inte ihåg. men som sagt har aldrig behövt vänta särskilt länge innan. men tycker ju iof att dessa meningar låter väldigt posetiva... ja ja om någon vill hjälpa mig att översätta skulle jag bli glad =)

2 kommentarer:

smarties sa...

Dispatched innebär att din order är skickad, men om du har beställt från USA kan det dröja ett tag, jag hade beställt ett solskydd, från det att dom hade skickat det till jag fick det tog det tre veckor. Gah :)

flodhästen sa...

åhh tack ! Ja det är ju från england har jag för mig, det kommer säkert snart... hoppas jag =(