fredag 6 februari 2009

sover på jobbet

slumrade till lite på jobbet... har sovit mellan 12.00 - 14.00, man blir lite seg av det alltså. Men det är nog kroppen som behöver vila efter veckans träning. Jag är ju inte så van =) Har ju dessutom jobbat varje dag denna veckan och än är det inte slut, ska jobba dag i morgon och natt på sön... gud va segt !

Nu ska jag snart sluta, måste snabbt åka till stan och shoppa lite extrakläder till killarna, sen åka till dagis och möta min kära svärfar som ska ta med dem hem. Efter det tänkte jag ta en snabbsolning, efter det hem och hoppas på att Mitzi bestämt sig för att stanna en extra dag, så vi kan åka till stan och fika/kika på träningskläder...

Jag har tränat på lite sparkar här på jobbet idag...det är jätte roligt, längtar till nästa vecka. Fast samtidigt är jag livrädd att jag inte ska orka... :) det lär ju bli tuffare för varje dag ;)

Inga kommentarer: