onsdag 4 februari 2009

kisse ungar

Gud va tokigt det blev nu då, men här har ni iaf två bilder på dem små katterna. Den vita är som sagt Jacobs favorit... så söt.





Berättade ju för ett par månadersen om min mosters katt Sara som skulle paras, nu är iaf kissarna födda, tror dem blev 2 veckor igår och jösses va söta dem är... Jacob har vart där och kikat och blev kär i den lilla vita... jag har börjat en liten övertalningsprocess här hemma nu, men det går tyvärr inte så bra ;) Han är hård min man, men jag är smartare.. ha ha !!
Försökte lägga in en bild med det gick tydligen inte, får få lite hjälp med det så ni får se sötisarna =)



Idag har jag tagit en härlig morgon promenad, eller så härligt var det kanske inte, det är ju SVIN kallt. Skulle gå och sola direkt efter jobbet, men det hade inte öppnat och jag orkade inte vänta så det fick bli en liten promenad istället.
Ikväll blir det dessutom gym, längtar faktiskt, min kropp skriker efter fysiks utmattning ;)

Nu ska jag tvätta lite tror jag... ha det bra idag.

5 kommentarer:

Bodil sa...

Kattungebilder vill vi se! :D

Anonym sa...

Å kissekatter, de är så gulliga när de är små, och sen också för den delen.

Anonym sa...

ååå så mysigt med katt katt! jag vill ha katt, men jag tycket katter är äckliga med precis som hundar som slickar sig i rumpan. jag vill gärna ha dom men inte ta i dom ;-)

Anonym sa...

hum, glömde skriva mitt namn förut..

flodhästen sa...

Nu finns det två bilder, visst är dom söööta =)