onsdag 4 februari 2009

jobba natt

åhhh vad jag jobbar och sliter, sitter här nu klockan är 03.23 och jag känner mig smått sliten faktiskt. Iof så är dem värsta timmarna över, har jag vart vaken så här länge brukar det gå ganska bra resten av natten oxå. Men det är inte mitt favorit pass på veckan det kan jag säga...



Idag har jag haft Cathrine på besök och lilla Casper kom även han så småning om, det var mysigt och vi delade på en HEL form kladdkaka... help ! Vi pratade lite om våra körkort som vi inte har ;) båda två har kört en del på körskola och Cattis har dessutom klarat både teori och halkan, men har svårt för trafiken så vi funderar faktiskt på att ta en intensivkurs i april/maj innan hennes prov har gått ut. Christian tyckte detta lät som en bra idè oxå eftersom vi har en del sparade pengar.. Så nu funderar vi bara på vilken trafikskola vi ska välja :)

fick inget paket idag =( hoppas på i morgon, annars funderar jag på om det har fastnat i tullen och då har jag ingen aning om hur man gör... får man hämta ut det någon annanstans då och betala lite extra eller hur funkar det ??

okej sova lite nu, tydligen !

3 kommentarer:

Mamasnest sa...

Jag tog mitt körkort när jag var 26 år. Skittrist, men åh vad glad jag är att jag har det idag. :-)
Hur gick det på Thaiboxningen, det låter kul!

flodhästen sa...

ja det är riktigt trist, fattar inte riktigt vad jag väntar på.. lite små skraj skulle jag tro ;) men med 2 ungar känns det viktigt att jag tar det snart.

Nä men Thaiboxningen är inte förens i morgon, ska bli gör roligt...

flodhästen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.