torsdag 5 februari 2009

tränat = D Ö D

Har precis kommit hem från Thaiboxningsträningen och shit va kul det var, helt underbart. M E N det var jobbigt, jag har redan träningsvärk i låren kan knappt gå, tänk n då hur det kommer vara i morgon...

I morgon bitti åker Christian till Frankrike, han ska dit på en tävling såklart... Jag ska jobba hela helgen så pojkarna ska hem till Farmor och Farfar... det kommer nog bli skönt för dem, det är viktigt med lite avbrott i vardagen för Jacob det märks jätte tydlig. Han blir lite hängig och butter nästan av vardagen. jag har faktiskt kännt mig lite orolig för honom, men det är tydligen inte helt ovanligt i 6 årsålder... antingen det eller super duper trotsig. Hoppas det går över snart bara för jag vill ha min busiga, glada kille tillbaka.

Min älskade Mitzi är här hos oss ett par dagar, eftersom vi ska träna, hon bor igentligen i värmland, men nu är hon här hos oss och tacka gud för det, annars hade jag haft stora problem med att hinna till dagis och jobb i morgon... måste ju som bekant åka kollektivt och jag hade antagligen kommit en timma sent till jobbet om inte Mitzi hade vart så gullig och kört oss =)
I vanliga fall så kör ju Christian fram och tillbaka från Hisingen till Angered... han är snäll han =)

Nä nu ska jag sova lite, i morgon kommer en bild på super peppade Mitzi =)

Puss puss

Inga kommentarer: