torsdag 5 februari 2009

träningsdags

sitter man här igen, på jobbet och häckar...
Är lite små pirrig för dagens träningspass, kommer flåsa som en gammal kamel... men det kommer garanterat vara jätte kul. Christian visade oss (mig och mitzi, som jag ska träna med) filmer från youtube igår på thaiboxnigsmatcher och ärligt talat så ser det helt livsfarligt ut... men alla är ju nybörjare i den gruppen så det ska nog inte vara någon fara...

Igår körde jag axlarna/armar på gymmet men jag känner ingenting idag, var nog lite för mesig med vikterna, det är ju iof bra eftersom jag ska träna en ny sport idag då vet man ju aldrig hur det tar. På söndag blir det antagligen MMA träning, om jag får plats i gruppen, ska maila tränaren där idag... den sporten är ju ännu sjukare ;) men vilken energi man får när man tränar sådär... så jävla underbart.

Inga kommentarer: