lördag 7 februari 2009

bättre idag

Gissa va jag gör... just det JOBBAR ! :)

Oj oj va ont jag har i benen idag, klarar knappt av att gå, det är så här det ska kännas efter ett riktigt träningspass... det är nu jag får lida för att jag inte har tränat ordenligt på flera år...härligt !

Allting känns mycket bättre idag, är inte lika lipig som igår. Känner mig fortfarande orolig, men det är inte katastrof. Det är nog för att pojkarna är uppe hos farmor och farfar, svärmor har jobbat med ungar i hela sitt liv, hon är grymt duktig på att läsa av dom, speciellt våra barn då såklart. Hon tycker inte jag ska oroa mig, för Christian var tydligen precis likadan när han var i den åldern. Sen ska jag ändå gå till doktorn med honom, eftersom han är så trött och det kan ju som sagt vara ett tecken på infektion i kroppen... men nä nu ska jag ge mig när det gäller att hetsa upp mig själv över dom små... herregud kan ju inte gå runt och lipa så fort det händer nåt med dem.. Då kommer dom aldrig komma till mig och berätta saker, för att skydda MIG mot att bli ledsen och det är ju jävligt fel... usch på mig !!!

Min chef påminde mig om att det är schlagerfestivalen ikväll... tjoho va roligt, det hade jag redan glömt av =) ÄLSKAR !!!!
Så ikväll kommer det bli schlager,fruktsallad och minispa hemma hos mig...

puss puss

Inga kommentarer: