lördag 7 februari 2009

jacob mår bra =)

jesus va lycklig jag är just nu, svärmor ringde för någgon timma sen och vi pratade om Jacob, även hon kände sig orolig och frustrerad över hans konstiga beteende. Jag funderade ett tag efter samtalet och tänkte prata med BvC och dagispersonalen om jag borde ringa och rådfråga bup om hjälp (fatta hur desperat jag började känna mig) !!! Men nu ringde dem igen och sa att det var en helt ny kille på besök hos dem =) han hade nämligen BAJSAT =) han har haft förstoppning och när jag har sagt åt honom att gå på toa har han ljugit om det, det var därför han sa till farmor att han ljuger ibland.. stackare, ont i magen och dåligt samvete. Så nu är han glad,busig ,skämtsam... precis som vanligt. Nu ska jag vara mycket hårdare mot honom ang toalettbesöken.

Åhhh vilken lycka =)

Puss på er.

1 kommentar:

Jejo sa...

Jag hörde om Jacob, stackarn. Det är inte lätt att vara liten. Men det är skönt att han är som han ska nu igen. Man blir ju jätteorolig.