fredag 6 februari 2009

träningskläder

Nä faktiskt är det inte så illa med träningsvärken som jag hade trott, okej helt smärtfritt är det inte idag, men jag kan ju röra mig iaf ;)

Brukar köpa Fitness magazine, det är en jätte bra tidning med träning/kostråd och dessutom så har dem lite träningsmode i den och det var där jag såg denna lilla träningsdress från adidas. Den är ju såklart mycket snyggare i tidningen, på en modell. Har kikat på den ett tag nu och det slog mig att den faktiskt är ganska lik en brottartrikå, kanske är det därför jag tycker om den så mycket... Den ser så bekväm ut, och det är ju super viktigt att känna sig bekväm (och snygg) =) när man tränar. Så hade jag haft en 1000 lapp över hade jag köpt den idag, för det är vad den lilla dressen går på... men jag får nog vänta ett tag. Kanske kan köra med mina gammla brottartrikåer ett tag ;)














Inga kommentarer: