fredag 6 februari 2009

ledsen idag !

jag är deppig... Min stora lilla älskling verkar inte alls på hugget =( Idag när jag hämtade honom på dagis sa dem att han var sig riktigt olik idag... han vill bara hem, han är tydligen orolig över mig !!! Jäkla unge känner jag då, skit i mig... fan jag mår illa när jag tänker på hur dåligt han mår... men jag vet jag överreagerar, det är en fas dem flesta ungar går igenom, med döden å så... bara det att Jacob har upplevt jobba perioder av sjukdom osv (att jag varit sjuk) så han tror att vi kommer dö snart och då ska hans gudmor ta hand om honom, som han inte ens känner =( Så nu har jag skickat ett mail till henne och bett henne skicka ett litet brev iaf... hon bor utomlands så det är ju inte så lätt för henne lixom.. kanske inte alls hjälper, men det är värt ett försök... Nu är han hos farmor och farfar som sagt och det är så skönt, för han var riktigt glad över att få åka dit, dem är helt fantastiska. När vi, jag och svärfar hämta dem på dagis förut och fröken berätta detta om Jacob så börja jag stor lipa... Ungarna satt i bilen redan så jag kunde gråta ut lite hos svärfar, det kändes skönt att få vara lite ledsen.
usch känner mig verkligen orolig för min stora lilla älskling =( men på mån ska vi till bvc och till läkren, tänkte det kunde vara bra att ta lite blodprover, ifall han har en jobbig infektion i kroppen som visar sig på detta sätt, man vet aldrig och jag tänker inte utesluta nått !

Nu ska jg sluta lipa och åka till stan för en fika med Rebecca, Gabbes gudmor =)

Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

styrkekramar till dig!

flodhästen sa...

tack så mkt...